Er’n stor nok?

15″

Veldig lenge har jeg sett etter en oppgradering til hjemmekinoen. Det mangler litt i bånn, noe som rister litt ekstra i sofaen når du ser på film. Ett søk på finn.no har ligget i månedsvis uten å gi resultater, men nå trur jeg at jeg fant det jeg har lett etter.

Plutselig dukket det opp en Zerwin Vega 15″ opp til salgs. Ikke sto den så langt unna heller så jeg heiv meg i bilen og gjorde turen. 

Dali 12″ spiller kjempebra til musikk, og til film også, men den mangler de aller laveste frekvensene til film. Jeg har litt trua på at denne skal gjøre noe med det. Så det blir vel en og annen film på tv’n nå med en subwoofer som forhåpentligvis går helt ned når det trengs.

Idag er det meninga at det skal bli mc tur til Flisa. Skylaget ligger litt tett over her, men håper det letter utover dagen.

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1922

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top