Ei natt ved Arons hule.

Med myggen som nærmeste nabo.

Du er egentlig aldri aleine når du tar deg en tur ut i skogen en varm sommer kveld. Det er millioner av mygg som hele tida har noe de skulle ha sagt. Og de maser hele kvelden igjennom.

Men til slutt må de bare gi opp og gå til sitt, de tar hintet da jeg drar igjen netting rundt køya og lukker øya.

Det ble ei fin natt i køya.

Etter ett enkelt måltid på stormkjøkkenet var det fint å sitte å se sola gå ned over buske toppene. Den eneste lyden som kunne høres var kvitter fra fuglene som fløy høyt oppe i toppene. Da sola forsvant gikk jeg i køya og krøp ned i sovepose. Der sovnet jeg ganske raskt.

Utsikten.

Utsikten fra “soveroms vinduet” var ikke til å klage på. Å ligge inne i myggnettingen og vite at den holder seg på rette sida og bare se sola gå ned over toppene mens du sovner inn med dette som siste bilde på netthinna er en god avslutning på en fin dag.

Jeg må gjøre noe med tur putene mine. Forrige tur, teltturen, brukte jeg kjøre buksa mi som pute. På denne turen kamera veska, ingen av delen er å anbefale. 

GoPro og Insta360 var med på turen. GoPro sto på timelaps og filmet solnedgangen mens Insta360 var med meg litt rundt om kring.

 

Etter en veldig fin kveld og natt ved Arons hule var det bare å pakke og gå hjem igjen. Håper det ikke blir lenge til neste tur.

Lag en fin dag idag 🌞

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1922

2 thoughts on “Ei natt ved Arons hule.

  1. Fin plass 😊. Og så ble jeg sittende å tenke på hvor heldige vi er, som kan bruke naturen så fritt.

    Var i Nederland en gang, og kommer ikke til å glemme det vesle skogholtet fullt av skilt med «forbudt å gå utenfor stien»…

    Jeg bor i by, og i den største bydelen vi har. Likevel har jeg hele Vestmarka på dørstokken min. Selv med utfordringer, kan jeg hente gode opplevelser i naturen.

    Av og til tror jeg det er lurt å stoppe opp litt, og være takknemlige for det vi har. Innlegg som dette, bidrar til det 🥰.

    1. I den travle verden vi lever i kan det være fort gjort å glemme litt det man har og jage det man ikke har, eller også kanskje det man ikke trenger å ha. Mange lever i et konstant jag etter å ha det bedre enn andre, så glemmer man litt de små gledene, de tingene som deg sjøl glad. Å ha en fin fasade er blitt veldig viktig, det som virkelig betyr noe, det som betyr noe for deg og ikke alle andre kan fort falle litt i skyggen, da mister man seg sjøl på veien.

      Godt å høre at innlegget hadde positiv virkning 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top