En knivsegg!

På en knivsegg er det lett å falle den gærne vegen.

Med noe mer skyer, men allikevel er meget akseptabel temperatur, var det en som sto veldig og vurderte om han skulle kjøre en ny “første tur” med Harley’n idag. Den aller første turen var jo helt uten media, video kamera. Så ja det var på nippet til at jeg valgte en ny “første tur” med video kamera.

Men så hadde jeg jo også gitt meg en målsetning om at jeg skulle på Granli Varden hver dag etter jobb denne uka, den målsetningen sprakk jo litt, men i dag var jeg på toppen, nå er jeg tilbake i rute. Det er nesten så jeg kan bytte ut piggskoene nå med Crispi fjellsko igjen, eller HOKA’ene når det er løpe underlag igjen, det blir fint å prøve snart.

Men det var nå en fin tur opp idag, en fin utsikt og en fin sol som viste seg der oppe.

Lufta var god og temperaturen fin.

Grep og smørning.

Jo da, det er ennå litt brennhett for å få mila til å rulle på Harley’n, men nå skal jeg først få byttet dekk på den og skiftet olje. Jeg skal prøve å holde meg for å kjøre mer til detta er fikset. Olja gikk 7000km i fjor, dekket bak er helt flat slitt, dekket foran veit jeg ikke hvor gammelt er så det skal skiftes uansett om det er godt mønster på det. Det er bare å gjennomføre service.

Lag en god kveld. Middagen er spist, nå skal klesvasken tas ned fra stativet og gubben dusjes.

6 kommentarer
    1. Imponert over at du holdt deg til litt tripping, og ikke raste avgårde på HD’n.

      Har laget en fin kveld sammen med ikke-biologiske søstre, og kollapset akkurat på sofaen etter slitsom vandring fra bussen og hjem. Veien var plutselig ganske brei ??? Pyttsann, rødvin var godt til maten 🤪. Det er tross alt tirsdag 😊

        1. Var jeg også fornøyd med, gitt 😂.

          Enda mer fornøyd med redning i form av at sko med 10 cm hæl sto hjemme, mens de flate støvlettene ble livreddende tiltak i kveld.

          Stakkars den til vanlig oversette tirsdagen fikk skikkelig skinne i dag 😉

          1. Er det noen dag vi burde ta vare på så er det nettopp tirsdag ja 😉 Moro å høre at du hadde en så morsom kveld. Skulle fortalt om min lørdag, men det får bli usagt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg