Vi lar ikke en topp stå urørt.

Topper skal bestiges.

Det er ikke måte på hvor mange topper og høyder man skal bestige. I dag ble det en ny topptur, nabo kommunens (Eidskog) høyeste punkt er nå sett etter at jeg for ei tid tilbake var på toppen i min egen kommune. Nå er det bare å se etter nye topper og sette seg nye mål.

Det kan vel ikke sies at det er de mest krevende toppene jeg har vært på, vi snakker ikke Kilimanjaro, men nå ligger den også litt utenfor min rekkevidde. Jeg får nok gå de toppene jeg kan. I dag var det Hornkjølberget – Tårnstien. Turen er lett og gå, bare en kilometer fra parkeringen.

Forrige topptur, Kongsvingers høyeste punkt var denne turen, Rafjellet. Men så er det også planlagt å gå Galdhøpiggen og Glittertind i juni, det skal bli moro.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg