Du veit hva detta betyr!

Tar du deg en tur i morra må du gå pent i døra.

Nå er det handlet inn og gjort klart til i morra. 

Noen dager må forberedes på forhånd. I morra er en slik dag. I morra veit vi av erfaring at det blir en litt tung dag, men det er greit. Jeg har kjøpt inn Sjokolade, Cola, godis og en pizza. Det er liksom den rette medisinen for “bakpå dager”, ja også har jeg fylt på med ved så jeg slipper å gå så langt for å fylle opp vedpåsan her inne i stua.

Hva kan så være årsaken til slike forberedelser da? Jo i kveld skal det skåles med godt i glasset. Det er ei stund sida jeg var på en tilstelning nå, med noe godt i glasset. Siste var Julebordet på jobben, men da drakk jeg alkoholfritt. Jeg avsluttet den kvelden tidlig og reiste til Trysil på kvelden. I kveld skal jeg ikke kjøre bil, ikke i kveld og ikke i morra.

Nå brenner det godt i peisen her, dusjen står og venter og det er bare å ønske en god helg og en god kveld. Og skulle du ta deg en tur i morra, gå pent i døra 🙂

Vi ses vel utpå dagen engang her i morra…uuuutpå dagen 😉

 

5 kommentarer

Siste innlegg