Dagen derpå.

Opp og fyre i peisen. Det holder seg friskt ute.

Sjøl om det ble en trivelig kveld igår, passe seint hjem og seint i seng, ja så spretter’n opp kl08 og er klar for å tenne opp i peisen. Ute holder det seg friskt, riktignok ikke så kaldt som de siste dagene som har liggi rundt 12-14 kalde, men litt mildere på ca10 kalde her nå.

Jo det kjennes at det var trivelig i går. Så trivelig at jeg skal bare konsentrere meg om holde flammene ved like og sofaen varm. Jeg har sagt det mang en gang før “idag skal jeg ikke gjøre noe” og hver gang har vel det gått fløyten. Men veit du hva, idag har jeg skikkelig trua.

Lag en fin formiddag. 

 

3 kommentarer
    1. Har du lakenskrekk eller 😳? En smuuule seint i seng i går sjøl, men hadde det ikke vært for at den %#**% naboen synes det var fint å skrape verandaen med spade 09.30, hadde jeg vært i drømmeland ennå ! Tror kanskje nabokrapylet må få langkost med rød sløyfe på av nissen 😌.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg