Detta var dumt.

Hvorfor savne jeg ikke den idag tidlig når jeg dro?

Tru jeg ble litt overrasket når jeg tok klær ut av vaskemaskin i sta. 

Det var på tide med en runde i vaskemaskin, ikke jeg altså, men klæra i skittentøy dunken. Jo jeg gikk nå ned i kjelleren og la inn vasken, det skulle ta 1 time 30 minutter. I god tro om at alt var i orden gikk jeg opp, satte meg på sofaen for å ta en rolig kveld, formen er fortsatt ikke bra.

Alarmen på mobilen ringte, jeg setter den på nedtelling så jeg ikke skal glemme vasken nedi kjelleren. Jeg tar ut klæra, gjør en liten omdreining på trommelen for å sjekke at jeg har med meg alt. Og der ligger det noe jeg kjenner igjen, som slettes ikke skal ligge der.

Lommeboka mi!!!

Ja der ligger lommeboka mi igjen. Jeg hadde nå heller håpet på at det var en sokk, men neida! Lommeboka mi! Alt ligger nå til tørk og jeg håper kortene virker neste gang jeg skal i butikken. Nå blei dem bare vasket på 40’C så jeg har et håp om at det gikk bra 🙈

Fortsatt god kveld. Kveldsmaten er to Paracet og straks senga.

PS! Jeg mangler faktisk en sokk 😜

4 kommentarer
      1. Hei Sølvi. Jeg er nok ikke den eneste som har vaske lommeboka, og heldig var jeg som brukte den jeg gjorde. Hadde jeg hatt den andre lommeboka så hadde jeg måtte kasta den 🤣 Mobil er jeg så avhengig av at den sitter i hånda hele tida, så den havner nok ikke i maskin 😜

    1. Hi-hi-hi. Godt du ikke dreiv med hvitvasking på 95•, da ! Sokkespisende vaskemaskiner har jeg bare forsont meg med at faktisk eksisterer… 🤪.

      God bedring !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg