Kanskje den eneste ene denna helga?

Mye god mat, en utfordrer for vekta?

Men her skal ikke vekta være redd for at den som kommer er for tung. 

Det var et aldeles helt supert Julebord i år. Julebordet i fjor ble litt amputert for min del, men i år ble det feiring på flere plan, det kjentes veldig godt å bare gode mennesker rundt seg. Det ble en svingom med både gamle og nye kolleger til musikk jeg ikke visste hvordan jeg skulle ta stegene til, men nå kan ikke jeg danse uansett musikk, så det kvitter 😂

Sulten var jeg da jeg kom til bords. Jeg hadde spist en liten kebab til lunsj, men det var nå noen timer sida. Ribbe, medisterkaker, pølse, potet, surkål og saus. Detta var virkelig godt.

Quiz’n gikk så som så, jeg trenger betenkningstid, det har man ikke i Quiz 🙈 

Hele kvelden ble avsluttet med et besøk på ElgElg til mer musikk og en tur på disco gulvet 🤩

Så kommer jeg hjem.

Jeg får skyss hjem klokka 01. Jo vi har det veldig moro, men jeg tenker at det er greit å gi seg mens man er på topp, nå var det liksom ikke mer å hente ut av denna kvelden, det var greit å komme seg hjem til seg sjøl. Litt fornuftig tankegang mellom øl og drinker. For moro skyld blåser jeg i alkomåleren, jeg har kun prøvd den dagen etter at jeg har vært ute, den har alltid vist 0,00. Virker den i det hele tatt? Jo da, den virker, jeg blåser 0,25. Men det slår meg at jeg er i en veldig dårlig form til bare å blåse 0,25. Men jeg antar at jeg bare er sliten og går og legger meg.

Dagen etter skal være normal med litt “sjuke”. 

Det går noen timer, noen timer til, nå skulle jeg egentlig ha satt pizza’n i ovn og spist. Men jeg får ikke til det, det er rett og slett ikke plass til mat i kroppen. Jeg ligger og svetter på sofaen, noe annet må være feil. Svaret ligger i feber måleren. 38,9’C 😒 FUCK! Der gikk resten av den helga til å bli frisk. Feberen har holdt seg gjennom hele helga, hele lørdag, hele gårsdagen. I dag tidlig var det ingen feber, men jeg tar med Paracet pakka på jobb i fall den skulle komme tilbake.

Badevekta behøver ikke frykte mine besøk.

Jeg tror jeg er den eneste ene som etter denne helga har mistet 1,4kg. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har vært på do i løpet av de to siste dagene, det gjør noe med kroppen og vekta. Jeg tror faktisk ikke kroppen min tåler den feite Julematen. Men som du ser så har jeg fylt opp godt i matboksen i dag. Knekkebrød, Morrpølse, tomater. Det får være et pent steg opp for å få tilbake de 1,4kg. Vekta viste idag 74,6kg, jeg har sjekke yr.no og det skal ikke blåse for mye idag så vi ses til vel kanskje til neste innlegg, om jeg ikke har blåst bort.

Lag en fin dag 🤩

2 kommentarer
    1. Til vanlig er det nok bare sjeldne planter som mister kilo i disse dager 😂. Men med Salmonella-utbrudd på landsbasis kan det være noen skjebnefeller der ute i år 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg