Detta gikk jo fint.

Det må nok mer til for å utfordre denna.

Det blei en liten tur til skogs idag. Jeg hadde hørt ett rykte om at veien skulle være sånn passe, så her tenkte jeg at det skulle litt moro å prøve Benz’n. Men det må nok mer til enn en skogsvei for å få en skikkelig test på vogna. Veien opp var ikke så ille som jeg hadde sett for meg, men at det var greit med litt mer bakkeklaring enn på en vanlig personbil, jo det var praktisk. 508’n hadde nok tatt oppi på flere steder på veien opp.

Detta bildet viser ikke den mest krevende delen av veien, her var det reine autostrada’n. Brorsan fikk jobben med å hoppe ut av bilen og knipse bildene.

Men det var ei annen ei som også tok en liten inspeksjon av bilen idag. Da jeg skulle vise brorsan at jeg kunne åpne bakluke med fjernkontrollen, har ikke hatt sånn før, så tok Tiril seg en tur oppi bak, nesa gikk godt ei stund der. Var nok mange ukjente lukter fra bilen.

Nå skal resten av kvelden brukes til å lade opp til i morra. Da er det ut på en liten utflukt, hva tenker du? Det får du se om du tar deg en tur innom her i morra kveld 😉

-Lag en fortsatt fin kveld-

6 kommentarer
    1. Fine Tiril 😍. Klart hun må få lese «avisa» grundig 😜.

      Jeg tenker at nå vil jeg gjerne se HD’n på tur 😉😊! Så svinser nok innom i morra au.

      Ha en fin kveld 😄. Denne muldvarpen er ferdig med dagens graving på hageflekken. Møkkete og klar for dusj, mat & natti 👍.

      1. Tiril fikk lest mye historie i bilen ja👍🏻 Harley’n kommer snart på tur den også, det begynner å bli godt i været nå om dagen. Men nå er jeg på vei til noe helt annet. Følg med i kveld 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg