Det kan du bare glemme!

Kjenner det litt nå, men det du anbefaler…

Greit, jeg kjenner jeg har vært på tur i dag. Først på min vanlige topptur, Granli Varden, så ble det plan om 1 time på sykkelen, som ble til 1 time 30 minutter. Musikken var så bra så det gikk ikke å gi seg før det kom ei låt jeg kunne hoppe over.

Men når Garmin sier at jeg skal hvile, trene lett de neste 3,5 dagene…nei du! Det er det jeg som bestemmer! Ikke ei klokke til 1700kr.

Det er virkelig godt.

Endelig så går det å komme seg ut på denna turen etter jobb uten å gå i bekk mørket. Tidligvakt idag, da var det bare å komme seg ut så fort som mulig, hele runden gikk fint føre sola gikk ned. Jeg trur faktisk solnedgang er så seint som 1720 nå. Det er ihvertfall veldig fint å kunne gå runden uten å tenke på at det skal bli mørkt føre du er hjemme.

Øyner et håp.

Når jeg kommer litt ovenfor huset så ser jeg det ligger en ledning litt sånn henslengt oppå bakken. Kan det være fiber kabel som er på vei? Det hadde ihvertfall vært helt supert, håper det er fiber.

Startet med middag klokka 2030.

Etter går turen ble det sykkel, så skulle det dusjes, så skulle jeg starte med middagen. Jeg var ikke veldig motivert for å begynne med middagen, men jeg hadde tatt opp mat som lå til tining, det var ingen vei utenom. Hadde jeg ikke tatt opp mat så hadde jeg skippa hele maten. Men det ble nå et godt måltid.

Spagetti, grønnsaker, to fileter med ørret. Kokt og stekt hver for seg. Blandet sammen i en kjele med litt salt og ei stripe med honning, alt rørt sammen. Servert med litt tzatziki som dressing. Det ble kjempe godt. Det ble også mye mat, så jeg tar detta som både frokost og lunsj i morra.

Jeg trur faktisk jeg bare sier God kveld til alle og nyter resten av kvelden foran tv’n. I morra er det et mål å gjøre litt test filming med atv og  mikrofon inne hjelmen. Vil kameraene kunne fange nok lyd til å synkronisere på lydbølger i Davinci Resolve når jeg har en mikrofon inni hjelmen? Det skal vi finne ut.

 

6 kommentarer
    1. Du står på, men jeg skjønner at man kommer inn i en stream. Jeg har vært på tur i dag også, det var en 1,5 times tur og det var så deilig. Det er noen ganger et ork å sette i gang med middag, men så angrer man ikke NÅR det er gjort. Og attpåtil har du et par måltider i morgen også. Perfekt🤗

      Ha en strålende kveld

      1. Det er noen ganger dørstokk mila slår til, men da er det bare å ta et stort steg over den 😉 Her har det gått i spagetti/ørret gryte i tre dager 🙂 Men nå er det tomt 😉

    2. Du er bare ikke sann 😂.

      Men at lyset gjør godt, det kan vi nå være enige om ! Venninna og jeg dro til havet i dag, men vi satt nok like mye på ræva med kaffe og niste som det vi gikk.. Fint var det under strålende sol, og noen småkvister på skogbunnen kom med lysegrønne, håpefulle blad 😊.

      Ordentlig deilig å være ute noen timer, og kjenne at det blir tomt mellom øra! Kos deg med TV-kvelden din, og sove godt 😉

      1. Vi går forhåpentligvis en lysere og varmere til i møte nå. Jeg må si at jeg gleder meg veldig til sommer 🙂 Lag en fin lørdag. Her har det begynt stille og rolig med klesvask og litt tv nå på morran.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg