Det begynte med 45 minutter.

Det blir aldri lettere til toppen.

Lettere for hver tur? Nei det blir faktisk ikke lettere for hver tur. Noen ganger går det tungt, veldig tungt, så kan det kjennes lettere ut, men tid står fast. Idag nådde jeg toppen på 26 minutter, ny rekord.

Idag var en rar dag, det gikk lett, slik lett at «jeg trur jeg løper opp her, isteden for å gå» lett. Mulig at det var regnet og en litt lavere temperatur i lufta som gjorde det, eller kunne jeg være motivert av noe?

Jeg har ingen gode svar, jeg trur jeg prøver noen turer til med samme vær som idag, kanskje jeg finner svaret. Lag en fin kveld.

Å du…går det for lett har du tatt i for lite 🤟🏻

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg