Nå skal du høre.

Hvorfor gjøre det enkelt når du kan få masse trim i samme slengen.

Jo onsdagen begynner sånn, med det som skjer dagen før, det ble grunnen til at onsdagen ble som han ble.

Bilen er på verkstedet, skifte foring i bakstilling, ok det, er jo slitedeler. Men jeg misforstår verkstedet om at dem har oppe så jeg rekker å hente bilen på tirsdag. Ikke noe problem, pappa kom og hentet meg og kjørte meg hjem. Det var tirsdagen.

Så begynner onsdagen. Jeg satte på meg kjørejakke og hjelm, trille ut Harley’n og trykke på knappen…dødt!!! Jeg visste at den trengte nytt batteri, men det har gått bra i hele sommer med tette turer og god temperatur i været. Nå hadde Harley’n stått ei uke og temperaturene er drastisk blitt lavere enn i sommer…

Ok jeg må rekke jobben! Inn igjen og skifte…til sykkel…tråsykkel! Her var det bare å ta det kjøretøyet jeg kunne stole på, sykkelen GEKKO. Klokka var blitt 0620 og jeg skulle åpne avdelingen 0645. Jeg rekker det fint med 5 minutter til overs.

Arbeidsdagen er over og jeg har vurdert om jeg skal ta bilen hjem, henta den i pausa, det er gangavstand til verkstedet. Nei! jeg er så godt i gang at jeg sykler hjem…hopper i Hooka’ene og løper tilbake til jobb for å hente bilen. Den turen tar 40 minutter på en 6,5km strekning. Nå var det egentlig nok kjente jeg. Men godt var det, å kjenne murringa i beina da jeg avsluttet dagen og satte meg på sofaen.

Nå i dag er det bare rester igjen av dagen…men å sitte stille…nå…trur ikke det går.

Lag en fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg