Den magiske dingsen.

Håper jeg kan få bruke den.

Det er ikke 7-Far i huset som henger på veggen her. Nei denna har en helt annen funksjon enn en gammel liten krok som henger på veggen i et horn fra en fallen bukk. Her henger det en Mitsubishi å lager en helt annen lyd, lyden av varme og komfort. Det er så vidt du hører det, men når du skrur av tv’n og legger øret til så hører du en liten sus fra varmepumpa…bare lyden av den varmer faktisk.

Så håper jeg da, i det lengste, at jeg kan ha denna på gjennom vinteren uten at jeg må spare mer i kosten min enn knekkebrød, for da veit jeg sannelig ikke hva jeg skal gå ned til å matveien.

Tusen takk til huseierne mine som monterte denna i huset jeg får leie 💐

Jobber på med episodene.

Det går sakte men sikkert fremover med Kautokeino episodene også. Nå er 1. og 2. episode klar. Og jeg er godt inne i episode 3. Episode 3 er når jeg går sammen med Bjørnar og brorsan. Flyten er litt bedre nå, jeg veit hvile klipp jeg vil ha med og det er lettere å sette de sammen nå som jeg har gjort et par episoder fra før.

Du kan se introen til episodene her. Abonner/følg på kanalen min så får du med deg alle når de er klare.

#knuteinars_videoproduksjon

2 kommentarer
    1. Så deilig med mulighet for litt jevnere varme, da! Jeg er en frossenpinn, og mener å huske at du hadde noen seriøst kalde dager inne i fjor…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg