Identiteten revet bort.

Hva identifiserer du deg med?

Identitet, hvem er jeg, hva gjør jeg, hva kan jeg. Ja det er ting som identifiserer deg som person. Det er individuelt hva hver og en identifiserer seg som, det kan være jobben din, hobbyen din osv.

Jeg kjenner at jeg vakler litt i tanken om hvem jeg er, hva jeg er og hva jeg kan. Det er bare en ting jeg veit jeg er tålig duganes til, det er å kjøre motorsykkel, der kan ingen pirke meg på skuldra. Ikke er jeg den som kjører mest og flest mil, men rundt 10.000km i sesongen blir det. Og så langt, bank i bordet, har jeg holdt meg skadefri. Og det sjøl om både bukken og elgen har prøvd så godt dem kan i veien foran meg, så langt har jeg både bremset og unna manøvrert dem alle.

Men hva ble det igjen nå?

Nå er Harley’n kjørt en siste tur for i år, den er vaska og satt bort. Så hva er det nå igjen, av han som ikke helt veit hvor han hører hjemme, hva skal han nå identifisere seg som? Harley’n på vinter lagring, hva nå?

Jeg har god tid gjennom vinterhalvåret, kanskje jeg finner noe å identifisere som?

2 kommentarer
    1. Å, fine deg – nå er du slem mot deg selv 😢.

      Jeg kjenner deg ikke engang, men jeg kan likevel fortelle deg dette: Du er pappa’n til to flotte unge voksne, en sønn som bryr seg om. Du er en tilstedeværende bror. Du kan se tøff nok ut i fullt mc-utstyr, samtidig som du er mann nok til å dele vers og historier som avslører en følsom sjel. Du er åpenbart en god kollega, kanskje medmenneske, siden tur-gjengen gjerne henger med deg.

      Jeg kunne fortsatt, jeg – men velger i stedet å si takk for bloggen din, takk for filmene. Og om mange ikke kommenterer, så er de innom, lell.

      Summa summarum: mye mer enn biker 😉, om du lengter etter HD’n aldri så mye 🤗.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg