Da var det over for 2020.

Bumblebee har parkert for sesongen.

Etter å ha stått stille veldig lenge ble det nå tatt en avgjørelse om sette bort Goldwingen for i år. Et behov for at Volvo’n nå må innunder tak ble også en del av avgjørelsen. Noen dager med isskraping var nok litt med på å tenke at nå må V70 i garasjen.

Vekslende vær i sommer.

Sammenlignet med mange andre er nok ikke 11080km en enormt god sesong. Men det er det jeg rekker, mellom jobb og andre ting som skjer i hverdagen. Og jeg må si at det faktisk er noen dager jeg er så sliten at jeg faktisk velger å ikke kjøre, fordi man skal være fullt tilstedet når man kjører motorsykkel.

Minner fra sommeren.

De er det mange av. Det har vært en fantastisk sesong, vil jeg absolutt påstå. Så litt sommerminner vil det komme her utover høsten.

Her er Bumblebee vasket og klar for vinterdvale.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg