keb.blogg.no
– Siden sist –
Alien 3 i kveld.
Hmmm – skulle ikke spandert en svart rullegardin bak den TV’n ?
Har rullgardin og markise 😉
Nå bærer det av sted på 7 torp runden.
👍. Fin tur dere hadde ! Ville du ikke hilse på edderkoppene denne gangen ? 😉
Hadde ikke lyst til å møte de edderkoppene nei takk 😉
Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *
Kommentar
Navn *
E-post *
Nettsted
Hmmm – skulle ikke spandert en svart rullegardin bak den TV’n ?
Har rullgardin og markise 😉
Nå bærer det av sted på 7 torp runden.
👍. Fin tur dere hadde ! Ville du ikke hilse på edderkoppene denne gangen ? 😉
Hadde ikke lyst til å møte de edderkoppene nei takk 😉