Tilhenger til Bumblebee.

Etter en lang jakt på finn.no dukket denne tilhengeren opp. 

Jakten på en tilhenger til Goldwingen har vært til dels frustrerende, ikke det at det ikke finnes tilhengere der ute som er kjempefine. Det er bare det at prisene på dem er også kjempefine. Den rimeligste tilhengeren jeg fant var kr22.000,- Den var lakkert svart. Den jeg kunne ønsket meg, om ikke prisen var av betydning, var en tilhenger til kr30.000,- Det er en Escapade Elite. Men slike penger på en tilhenger var ikke lagt i noen planer, huset skal ha sin beis i år. 

Så da ble det å se etter alternativer. Der kom Erde tilhengeren inn. Denne fant jeg på finn.no. 

Denne tilhengeren fikk jeg for kr4.500,- Den er tilnærmet helt ny, har trillet ca 4000km på vei etter mc. 

Så da skulle vi være klare til sommerens planlagte tur, nå skulle vi få med oss et ekstra skift med klær. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#blogg #erde #tilhenger #mc #goldwing #gl1800 #honda 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg