Med motbakke i beina gikk vi igang med dagens prosjekt.

Etter gårsdagens 30 mil lange tur for å hente tilhenger til Bumblebee fikk morran seg et aldri så lite sjokk, jeg sov til 0920 😀 Det har vel ikke skjedd sida storflommen i -95 😉 

Vel, nå husker ikke jeg om jeg har sovet så lenge før eller etter flommen i -95, men det hørtes så snasent ut når jeg sa det ut høyt, før jeg skreiv det. Men morran idag ble uvanlig kort, for en som bruker å stå opp rett etter at sola har steget over bjørketoppene her. 

Så det var med litt motbakke i beina at jeg gikk ut i dag for å kjøre i gang dagens prosjekt. Nei det var ikke prøvetur med Bumblebee og tilhenger, det var å rive rekkverk på verandaen og gjøre klart til legging av nytt gulv og selvfølgelig nytt rekkverk. Målet var å få ned alt så vi sto igjen med bare et flatt gulv, målet nådd. 

Vi fikk rusket opp litt rask og rufset opp i plen også. I morra håper jeg på å komme i gang med å legge nytt gulv. Det krever godt vær. Skal vi tru yr.no så blir det ikke så ille. 

Bumblebee fikk selskap i garasjen. ERDE tilhengeren er så liten at den fikk plass sammen med Goldwingen. Det er jo helt topp med tanke på lagring. 

Dagen ble avslutta med godt drikke og god mat. Har blitt veldig glad i denne ølen her. Frua lukta på flaska og skrukka på nesa så at ho nesten gjorde bakoverflipp 😀

Amazing Haze.

Sjøl om morran ble kort og noe av dagen regnet bort har vi fått fylt den med smått og stort av gjøremål. 

Nå har klokka bikke over midnatt og øyelokkene har blitt tunge å holde oppe. Det er bare å ønske alle en fortsatt fin lørdagsnatt, for de som skal holde i gang ei stund til. I morra får vi se om det blir gulv på verandaen. 

 

#blogg #veranda #lørdag #mat #erde 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg