Goldwing GL1800

Døra har hele tida stått på gløtt og medlemskapet ble aldri sagt opp. 

Og slik gikk det. Etter en sesong med HD var vi nå tilbake på Goldwing. Det har vært en opplevelse å eie og kjøre Harley Davidson ElectraGlideUltraClassic. Vi har hatt mange fine turer og mil på den. Vi gjorde tilogmed en tur til Bergen på den i fjor. 

Men døra sto alltid på gløtt til Goldwingen. Og når vi legger så mye i komfort som det vi gjør så finnes det bare en maskin som klarer å tilfredsstille våre ønsker – GOLDWING GL1800. 

#blogg #honda #goldwing #gl1800 #mc #motorsykkel 

Her fant jeg en gammel bloggpost fra den forrige Goldwingen, forberedelser til Hukusjø runden. 

Med stor iver vasket jeg Wingen idag. Det er jo spådd go?vær i morra og det på selveste Hukusjø runden.

Ettersom det ikke ble noen 1.mai tur i år så gleder jeg meg veldig til og komme meg på en liten svingom i  morra.

Men det var ikke lett å holde seg unna litt abligøyer mens jeg dreiv ute?når jeg ser bildene så tenker jeg litt for meg sjøl ? skal den der ut på veien på en 400 kilos motorsykkel???

Hørt om «tenna i tapeten?»?20150508_205111
Det er ikke noe i forhold til «tenna i vindskjermen?»

Om du er som meg, har litt langt hår. Har du lagt merke til at uansett hvor du snur deg så blåser det alltid bakfra! 20150508_205021
Alltid hår i øya?dette blir en spennede kjøretur 

Det er litt sånn bak vindskjermen, det blir litt turbulens og da er det vind fra alle kanter.

Men hva om jeg kjører sånn?20150508_205158
?det gjelder å henge i da veit du.

Detta går bra?aldri i væla Who me?20150508_204857

Hva var det Kongen sa til Max Manus ? Det vil helst gå godt Manus. Og det skal vel gå dette også, vi tar det pent og rolig. 20150508_204805

Ha en fin kveld. Vi ses kanskje i morra med en liten beretning fra runden.  Thumbs up

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg