Såre fingertupper, og ikke helt der.

For ett år siden, mer eller mindre, så kjøpte jeg en Ukulele. Denne skulle jeg lære meg å spille på, det gikk jo samme veien som det gjør med lottolappen på lørdagene det, rett vest. Den ble liggende i etuiet sitt. Og der har den ligget helt til nå. Nå ser det ut til at jeg skal lære mine første grep og få til noe som ligner en liten melodi. Det er veldig vondt i fingertuppene i dag etter en god økt i går, det er nesten så jeg ikke klarer å trykke ned strengene. 
 
Men denne karen her har ihvertfall bra kontroll over Ukulelen. Nå hadde det vært lidlig moro å kunne det han kan, men det spørs om jeg setter meg det som mål. En 4-5 grep får holde i starten, eller det får holde tenker jeg vi sier. 
 

I går så jeg fotball men jeg satt og trykte på strengene, idag ble det den norske filmen RAGNAROK. 

aWf9_Xp4MpI

Denne filmen var da rett så bra, jeg likte den godt. Må vel si at jeg ikke er den store titteren av norske filmer, men denne falt i smak. 

 

#blogg #film #ragnarok #ukulele #barnavregnbuen 

2 kommentarer
    1. Å ja…det skal sitte ganske godt føre jeg publiserer noen video av mine spilleferdigheter. Det tror jeg ikke vi skal sitte på gjerdet og vente på, da kan man fort bli øm i baken 🙂

    2. Håper det kommer noen filmsnutt er etterhvert som du lærer, det hadde vært morsomt 😊
      Likte Ragnarok jeg også, riktig spennende var den. Så den på kino. Ha en fortsatt fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg