Veit Garmin best?

Han er ihvertfall bra på søvn.

Veit Garmin best? Jeg veit ikke helt, men skal jeg tru søvnregistreringa så er den nesten helt spott-on. Det er ikke mange minuttene differanse på hva jeg sjøl registrer og hva Garmin sier i forhold til hvor lenge jeg har sovet om natta, men har den også peiling på Body battery og energinivået mitt?

I så fall har ikke natta ladet nok. Hadde jeg ikke plugga riktig inn? Eller det er vel jeg som ikke har plugga riktig ut.

 

 

Gjør som Garmin sier.

Ja gjør som Garmin sier, det skal jeg vel få til, ihvertfall ei lita stund fremover. Dagen starter litt før 0800 med en kopp kaffe og ei jordbærtærte. Det blir litt pc tid på morran, en jaktfilm skal settes sammen.

Lag en fin formiddag. Ikke umulig at det kommer mer her utpå dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg