Typisk meg.

En typisk morra.

Typisk norsk sier Petter Schjerven på NRK.

Så sier jeg -dette er typisk meg.

En typisk morra her i huset er å stå opp, lenge føre klokka ringer, det er ofte slik. Ikke så ofte jeg sover til alarmen går, uansett når den er stilt inn egentlig. Så er det å sette på kaffen, etter at alle nødvendigheter på badet er utført, vi går ikke i detalj der, så er det inn i stua. Tv’n blir satt på, det er liksom den “nye radioen” det, står på i bakgrunn hele tida, akkurat som radioen gjorde hos bestemor, og i de tusen hjem i gamledager.

Så må jeg en runde innom pc’n da. Veldig glad i YouTube, der kan jeg se det jeg vil se, når jeg vil se det, de temaene jeg vil se. Så klart har jeg også mange filmer der med litt blanda innhold, mest mc turer, men minner er fine å ha så det blir ofte til at jeg ser på de og mimrer tilbake til en sesong som har gått.

Det ser ut som om vi skal få en overskyet dag idag, men uten regn, det tar vi gjerne i mot.

Lag en fin dag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg