Trysil pendlinga har igjen begynt.

Høsten og fjellheimen lokker.

Som huldra lokker på deg i den djupe skogen, slik har fjellet klart å lokke meg opp på sine åpne sletter.

Forrige helg var jeg med brorsan og Milla på jaktprøve. Det gikk fint og Milla gikk hjem med en 2.AK premie.

Denne helga skal jeg på den andre hytta, hytta til pappa, også i Trysil Bittermarka.

Denne helga skal jeg ta meg en tur på fjellet sjøl, om ikke tåka kommer og fjerner all sikt skal jeg nå klare å orientere meg i landskapet. Om så skulle skje, så får jeg bli på stedet hvil til tåka letter.

Er det en turvenn du skal legge sjela i så er det sko. Jeg la igjen sjelen og kreditt kortet igår da jeg kjøpte meg Crispi Kongsvoll til 3899kr. Men nå regner jeg å kunne gå tørr og god uansett forhold jeg måtte møte.

Nå er det bare å følge med på klokka, seinest kl1800 retter XC70 nesa nordover.

God helg til alle.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg