Tilbake i tid.

Hvorfor bare se fremover?

Hva er vel ikke mer spennende enn en ny Block Buster movie 🎥  Det er jo det vi går og venter på, den neste store filmen.

Den siste jeg så av en slik kaliber av en film, om jeg kan si det slik, det var Top Gun 2. Det var, og er en av de beste filmene jeg har sett på lenge. Ikke bare var det en veldig god film. Det var en knakende god oppfølger av den første filmen.

Men hvorfor bare vente på de nye store filmene når man kan gå tilbake og se gamle «slagere» som X-Files og 24 😉 Ja det er der jeg er nå. Jeg har gått tilbake i tid og begynt å se på de gamle tv seriene.

Jeg veksler litt mellom dem, men i dag er det X-Files som ruller over skjermen. Lag en fin kveld.

2 kommentarer
    1. Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter mer og mer med å se gamle filmer å serier. Ikke det, var mye dritbra før i tiden, hvor dagens filmer ikke vil komme i nærheten så god historie. Men filmkvaliteten kan virkelig irritere når man er skjemt bort på god teknologi..

      1. Helt enig med deg på teknologi biten der ja 👍🏻 Når man sitter foran en stooor tv og har hjemmekino anlegg som nesten er på høyde med den lokale kinoen, med tanke på størrelsen av stua kontra en kinosal, så er det helt klart godt å se nye filmer og produksjoner. Men noen ganger er godt å se noe som er filmet på et geografisk sted, ikke så mye bluescreen og studio, og med en god historie.

        Hmmm jeg trur faktisk jeg må se TOP GUN2 i kveld 🫣🍿🤩…enda en gang 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg