Tidlig ute.

Sesongen er så kort så hvorfor ikke.

Da er det den tida igjen på året. Jula nærmer seg med stormskritt og det er noen ting som skal gjennomføres før snøen legger seg og man kan nyte noen dager med beina på bordet og godis i skåla. Det er kanskje litt tidlig, men jeg tenkte det at skal jeg få tid til å gjøre detta og nyte synet så må jeg gjøre noe med det i kveld.

Så tenkt så gjort, treet er oppe. Nå skal nissene få vente litt til, men de dukker nok snart opp de også.

Nå trur jeg sannelig det skal bli en pizza i ovn og en liten time foran tv’n. Dagen i dag startet forholdsvis tidlig her, sånn klokka 0245 var det visstnok en som våknet her.

En fin kveld til alle.

2 kommentarer
    1. Gjør som du føler for – kos er viktig det.

      Tjuvstarta på matkosen au så jeg 😁. I min verden eksisterer ingen mulighet for å steike farsekaker uten å maule en (eller to) fra gaffelen 🤣😉.

      Ønsker deg og dine en varm og fredfull adventstid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg