The Great Kebab Run.

Kan jeg få en liten en?

Det var det jeg spurte om når jeg sto i disken, men det var ingenting som het en liten en. Mellomstor var den minste, og den var ikke liten! Da middagstallerken ikke er stor nok, da er ihvertfall medium’n stor nok 😉

 

Latter, snappe kommentarer og brede smil.

Slik skal det være, masse latter og kjappe kommentarer mellom folk, det skaper god stemning. Og stemning var det ikke mangel på på denna gjengen 👍

Maskinene ses godt på veien.

Det synes godt når vi kommer på veien. Jeg trur vi ble et følge på 9 sykler idag. Det er tohjulinger av mange slag her, ikke bare Harley’er. Det som er litt ekstra morsomt er at det er med en Cam-Am også 👍Slikt vekker oppsikt.

Takk for en kjempefin tur i kveld. Vi får håpe helga holder seg slik som idag, sol og godt vær. På mandag starter hverdagen igjen og da er det kun helgene som gir slike muligheter. MEEEN det er fortsatt bare lørdag i morra, så søndag. Det skal utnyttes på best mulig måte.

God kveld 😉

 

3 kommentarer
    1. 😆 vi var også på veien i går, og på hjemveien lokket en hamburger på Ramsum. Det hjelper ikke småspiste meg når «liten» er 130 gram…. Hjalp vel forresten ikke på når man stapper inn ost og baconskiver heller, og littebitt chips for å lyse opp, liksom. Vet ikke helt om jeg skal lande på grådighet eller optimisme 🤔😂.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg