Terrassen er klar.

Nå ventes det bare på godt vær.

Måtte den komme snart, sola og sommeren.

Jeg synes ikke vi har hatt noen sommer ennå, vi har hatt en periode med litt varme, det er det vi har hatt. Sommer har vi ikke hatt ennå. For å definere noe som sommer så bør det være mer sol og varme enn kalde dager. Den siste tida nå kan ikke defineres som sommer.

Men sjøl om det bøttet ned i dag så har jeg fått gjort klart terrassen, den er jo under tak. Det er ingen problemer å sitte ute i regnet her, det som kan være litt kjett er at du bør være kledd som på en tidlig høstdag.

Man blir daff og lite motivert når det er slik over så lang tid. KTM’n blir stående for seg sjøl nede i garasjen ubrukt, det er ikke bra. Knerten, jo han får seg en tur innimellom, men det blir jammen lite det også.

Men slik ser det ut på terrassen her nå. Det blir fint å komme i gang å bruke den. Det gledes veldig til helga for da er det fæst i Skøttrud parken med Carina Dahl & HILLJACKS // Håkon Hauer med band. 

Det skal vel gå an å truge i seg en for’pils her før man tar turen dit.

Det er god plass både under tak og under fri himmel her. Nå håper jeg at det til helga blir så en kan sitte under fri himmel. Forrige gangen jeg var i parken var været som idag, bløtt!

Men slik ser det ut nå. Nå er det bare ett par kartonger på det vesle rommet nede som skal sorteres og lagres. Resten av huset er i drift. Ehhh garasjen må tas da, men da trenger jeg gårdsplassen, og da trenger jeg sol.

Jeg trur nesten jeg kan senke skuldrene litt nå.

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1924

4 thoughts on “Terrassen er klar.

  1. Grønn vinter detta 😔. Litt teflonhjerne forekommer jo, men jeg kan ikke huske at jeg både har mått skru på varmeovn og raske frem ulltøy i juni/juli…

    Skikkelig deilig med to soner på terrassen 👍🤩. Etter hvert synes jeg du skal unne deg et par fine lyslykter til å ha i den overbygde delen 😊

    🤞for sol&varme – men her blir det i allefall ikke sånn i uka som kommer…

    1. Den terrassen er helt super. Jeg skal få opp litt belysning i løpet av uka. Var en tur over til Sverige nå i efta, kort vei veit du, men JULA og Biltema stengte klokka 20.

  2. du er bare geilt rå !!!
    fy søren så flott du har fått det både ute å inne.
    Du må ha jobba veldigt på som har fått til dette på dei dagane si du flytta inn

    1. Tusen takk for det. Det har gått i fra morra til kveld hele uka. Men nå trur jeg at jeg kan slippe ned skuldrene litt. Jeg har hatt god hjelp til å få alt inn her, det må nevnes 😊 Brorsan og pappa har stått på de også, og mamma. Men utpakking har jeg ville gjort sjøl for å få det dit jeg vil ha det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top