Ta imot og kast den!

Vinn eller tap, ikke så innmarri nøye her.

Du vet, jeg har aldri vært noe opphengt eller interessert i håndball, nei det får noen andre ta seg av, sånn som resten av Norge. Men så blir det slik da, når du deler bilen med en som er veldig glad i sport, det blir liksom som å sitte i samme båt det, å dele bil, da kommer du liksom ikke unna håndballen da.

Nei da, det var nå spennende da å høre hvordan det gikk i kampen, gjennom radioen i bilen. Det så jo veldig leit ut ei stund, eller hva er det jeg sier, det HØRTES jo leit ut ei stund, så snudde det og så vant dem jammen hele finalen. Jaja det gjorde nå ikke dagen min verken det ene eller det andre, men så klart er det moro når laget vinner en kamp og finale.

Sånn på farten bildet. Det var en veldig fin himmel på vei hjem idag, sjøl med skyer i horisonten og et bilde her som ikke rettferdiggjør motivet.

Vel hjemme og med middagen spist på JAFS, fyr i peisen og tv’n på i bakgrunn skal denne søndagen, som jeg skjønner er 4.advent, avsluttes med en kopp kaffe og noe attåt, om det finnes i skapet. Det er jeg noe usikker på. Det jeg er sikker på er at nå skal det bli kaldt fremover. Det er bare å bære ved og fyre, fyre til sommeren kommer.

Nei for noe rabling….LAG EN FIN KVELD 😉 

9 kommentarer
    1. 🤣🤣🤣. Da fikk jeg muligens svar på dagens store spørsmålstegn. Har nemlig ikke hilst på nye naboer, så dem veit jeg ikke’no om. Helt stille hos meg, da det kom noen saftige «JAAAAAAAA» og vill applaus fra andre sia av veggen. Skulle gjerne sett at den kaffekoppen var tom i stedet for full……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg