Spørsmål til bloggerne.

Sitter og ser på innlegg fra forskjellige bloggere, noen skulle jeg lagt igjen en kommentar på, men jeg kvier meg.

Hvorfor?

Jo fordi om man legger igjen en kommentar på en blogg, og bloggeier svarer på din kommentar, ja da får du ikke beskjed om at du har fått svar!

Dette var da ikke noe problem på den gamle blogg.no platformen.

En funksjon hvor man kunne gå inn i månedsarkiv hadde også vært fint.

Akkurat i denne stund synes jeg blogg.no har blitt dårligere enn hva den var før, det kan hende det blir endring, ikke veit jeg.

Nå har snøen blitt til regn 🙁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg