Snikkerboa hej fallera…

Nå var det ikke en snikkerbu jeg skulle ha, men det klang liksom så mye bedre når jeg sang det enn vedboa tjofallera…

Ja, da kom helga og første uka på etter ferien er gått, den gikk fort og den gikk bra. Jeg synes det har gått bra jeg.

Vedskjulet begynner å ta form. Pappa er borte i helga så jeg har prøvd meg litt på egenhånd etter gode instrukser fra han. Nå var det ikke så avanserte ting jeg skulle gjøre, men jeg har nå fått skrudd i skruer i toppen på stolpene, satt i spikerslag og skrudd gulvet fast. Det får være bra for en “anti-snekker” som meg. Ja også klarte jeg å få på et toppbord og feste det, så ja, når jeg tenker meg om så har jeg faktisk klart mer enn det instruksen sa…har jo helt overgått meg sjøl!

Ja nå får vi ikke dra denna snekringa for langt. Den blir liggende brakk nå til pappa kommer hjem, da er det vel takstoler som skal på plass. Skal detta vedskjulet stå noen år så er det vel best jeg venter.

 

Lag en fin fredag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg