Slitne og utskiftbare.

10 års tjeneste er ved veis ende.

For 10 år sida fikk jeg et par fjellstøvler av pappa. Viking Sniper. Det har vært det beste jeg har hatt på beina noen gang.

I 10 år har de skoene vært med på det jeg har gått av turer. Spesielt de årene vi hadde hund, leonbergeren Bella, fikk de skoene mange mil i skogen.

Men nå får de Sniper skoene en litt annen status, arbeidssko og ranglesko. De har utlevd sitt liv, ikke lenger vanntette og innerdelen er løsnet.

Erstattet med MERRELL.

I går gikk jeg for kjøpe en erstatter for Sniper skoene. Jeg havnet på et par fra MERRELL. De var lette, hadde en utrolig god passform, men hadde ikke like høye skaft. De går til litt over ankelen, det er et minimum for skog og fjell vandring, synes jeg.

Det blir spennede å prøve de på første tur. Har du tips på hvordan man vedlikeholder MERRELL lærsko tar jeg gjerne imot gode råd.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg