Sist sett klokken 0300!

Det er fordeler og ulemper med alt.

Det ble en “sitte oppe utover natta” kveld i går. Ettersom dagen startet kl03, med rydding og kjøring av flyttelass og full fart gjennom hele dagen, ja det forsynte seg godt av det jeg hadde i energitanken min så jeg sovnet jo en dupp i stolen da veit du. Og da var det jo duket for en Spotify stund litt utover natten.

Så tenkte jeg som så, at da får jeg sove litt lenger utover morran…

Når jeg da sitter her med kaffekoppen ser jeg jo det at slikt ikke ble tilfelle. Jo morran ble nok litt lenger, men antall timmer i seng ble snaut 4 timer.

Ulempen
Så ulempen med det er jo at jeg i kveld igjen blir trøtt tidlig, sovner tidlig og våkner like tidlig igjen.

Fordelen 
Fordelen med å våkne etter så få timer er at kaffen fortsatt er varm på kanna da du står opp.

Dagens agenda
Begynner med å kjøre bort våpenskapet, nei det er ikke så tungt. Det veier bare 75kg og med sekketralla er ikke det noe problem å få med seg. Så skal stabburet ryddes og gjennomgås. Og en titt blir det i uthus og garasjen også for å se om det er mer som enten skal tas vare på eller legges til side slik at vi får kjørt det til gjenvinninga i morra.

Ups…der var kaffekoppen tom. Da ser vi til frokosten her med to knekkebrød før jeg setter igang.

Lag en fin søndag enten du skal ligge på sofaen eller være aktiv ute.

-Spotify og headset er fint når nattetimene vil ha selskap og du ikke er klar for å legge deg. 

2 kommentarer
      1. Heisan 👍🏻 Hvordan jeg skriver, tja det er litt sånn uhøytidelig, skriver litt som jeg prater, avbryter meg sjøl i setninger…blir litt annerledes enn “vanlig” tekst skriving. Stå opp 03, ja det blir sånn da man har mye tanker i hue 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg