Det haster ikke så fælt, men en ting må være på plass!

Rooolig nå!

Pynte, finne frem ting, henge opp bilder…ja det haster ikke så fælt, jeg tar det etterhvert når jeg får ånden, synes jeg trenger noe eller kommer på at jeg skulle hatt noe på en eller annen plass. Det haster ikke.

Så idag måtte jeg bremse morsan litt, ho, som sikkert er som de fleste damer, har det som høyeste prioritet å pynte hjemmet. Jeg er ikke helt der hvor jeg synes at jeg haster så ille, når jeg nå skal pynte for meg sjøl. Det som har høyeste prioritet i stua mi er hjemmekinoen, lyden og plassering av høytalerne…også var det den tv benken da, som ikke passer.

Hmmm…

Lyd ja, men det er faktisk en ting som har høyere prioritet enn lyd og kino…myslys! Myslys må være på bordet, eller et annet egnet sted hvor du har muligheten til å se en levende flamme tent.

Tv benken i bakgrunnen på bildet, ja den ble jo for liten da. Det er ikke plass til hverken forsterker eller senter høyttaler der, og ihvertfall ikke begge deler. Så det er mulig jeg må lage en egen tv benk, eller fortsette å leite etter en som passer. Den må ikke være over 50cm høy, men gjerne 150cm bred.

Brått så står vi ved enden av denne helga også, de kommer og forsvinner i en forrykende fart. Det er bare å knyte på seg skoa, knyte nevene og gå på skal man henge med. Så med det er det bare å si fortsatt god kveld og vel møtt til ei nye uke.

I morra blir det en eller flere turer til gjenvinninga med divers overskudd vi har hatt her 😉

2 kommentarer
    1. Passe deg nå så du ikke får full stilendring om morsan skal ta over all pyntingen 😉 Peiskos med åpne flammer er skikkelig kos. Jeg er ikke sånn at jeg må ha stearinlys, det kommer vel kanskje av at jeg har hunder og da er det så fort for en hale og sveipe inn i flammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg