Så var det over igjen.

Kort holdbarhet.

Kunne ikke det som var godt og hyggelig ha en lengre holdbarhet? 

Hjemme igjen etter en tur i fjellheimen. Det var faktisk ikke så mye snø der som jeg fikk inntrykk av på noen bilder jeg hadde sett. Men det er helt klart at vinteren har kommet for å bli der oppe nå. Kuldegradene holdt seg kalde gjennom hele dagen, høyeste temperatur midt på dagen var ikke mer enn -8’C. Det blir spennende neste gange turen går oppover, da må nok skia med, da blir det en tur på vidda.

Nei, nå er bilen og alt utstyret ryddet ut, det er fyr i peisen, tv’n står på i bakgrunn og jeg får svinge meg en tur i dusjen. Det er et sånt trengende behov for en dusj da en har vært borte et par dager.

Lag en fin 1.advent. Her har det ikke kommet opp noen lysestake, får vel prøve å få opp en til nesten søndag.

XC70 er en knakende god bil til dette formålet. Snø og is på veien, gode dekk og du kjører bekymringsfritt om du kommer deg dit du vil. Dette var grunnen til at jeg valgte denne bilen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg