Så kom de innom igjen.

Jul i stua.

Så var det den tida igjen, det går som et børseskudd mot Jul igjen. Man kan jo lure på hvor det blir av året når man ser seg tilbake. Det er ihvertfall ingen fare for at tida står stille. Jeg ligger, som vanlig, etter med gavene, men det er intet nytt under solen. Jeg kommer vel i mål i år også. Denne Jula ser jeg veldig frem til, ikke bare har jeg fri hele romjula, men Jule feiringa i år gledes det veldig til 😊

Men stua er nå pynte og klar til Jul. Nissene har igjen inntatt sine plasser her.

Og det er ikke fritt for at det har vært kuldegrader her også. Så langt har gradestokken vist -23’C her. Det er en smule friskt etter min smak, men det fyres godt i peisen på de kaldeste dagene.

Ønsker alle en fin kveld. Her skal det avsluttes for i dag og lades til en ny dag i morra.

2 kommentarer
    1. – 23 er nok i kaldeste laget – men flott! Og når man har vedfyring går det greit 😀 Du er klar med julepyntet hus rett og slett 🙂 God adventstid videre til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg