Så jævelig skeptisk ei stund.

Trudde hele greia skulle eksplodere!

Jo du, sa jeg at jeg var en reser på ostekake. Jo da, jeg vil nå si at den er litt “strevsom” å få til, for den ulærde. Men så ble den ostekaka gjort i en rekke omganger, da satt a som et skudd. Det må jo sies, for de som ikke har lagd ei slik kake før, den skal ikke steikes eller varmebehandles på noen som helst måte.

I dag skulle jeg prøve meg på ei langpanne sjokoladekake, rett fra pose til TORO. Det gikk så det susa det, røra ble jevn og fin, langpanna fylte seg opp. Da det var halvgått tid i ovn, altså 10minutter, kikka jeg inn på kaka og HOLDT PÅ Å RIVE DEN UT AV OVN!!! Det så jo ut som om det skulle til å eksplodere inne der! Jeg satt vel resten av tida og bare tittet inn gjennom glasset for å følge med, det kom ikke kabom, smell eller eksplosjon.

Jeg trur detta ble bra. Jeg tok en liten prøvebit som var luftig og fin. Jeg er helt, nesten, sikker på at denna kan serveres. Det skal så klart være sjokoladekrem på toppen av kaka.

Ære være TORO’s poser. 

Da legger vi hue på puta med ønske om en drømmeløs natt 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg