Å gå inn rom du før har vært kan vekke mye følelser.

Steder vekker minner.

Når du kommer inn i steder du har hatt opplevelser i så kan mange minner vekk sterke følelser. 

En trivelig tur, en koselig førjuls hendelse på jobb skulle vekke noe veldig sterke følelser mens jeg satt der. Det gikk bra å gå inn, sette seg, så kom musikken og sangen. Fra da måtte jeg virkelig ta meg sammen for ikke å knekke, det var ikke rom for å slippe løs følelsene sjøl om øyekroken holdt på å renne over.

Pjuhhh jeg kom gjennom det hele og videre inn i dagen.

Jeg ble en gang spurt hvorfor jeg løper, sykler og går så mye. Bak alle handlinger ligger det som regel en grunn. 

Nå er det middag her. Ingen tur til Varden idag, prøver en litt roligere ettermiddag. Skal prøve meg på noe kakebaking, jeg har jo gjort flere ostekaker, nå er det ei annen kake jeg skal prøve meg på. Jo den er i fra pose, så det burde gå. Vi får se etterpå, men nå må det mat inn i denna kroppen.

God ettermiddag.

5 kommentarer
    1. Kan ta feil, siden vi aldri har møtt hverandre. Men jeg har kjempet egne kamper, med både synlige og usynlige arr. Jeg tror jeg ser hvorfor du er så mye i bevegelse. Behøver ikke fortelle deg, engang. Du er mer enn smart nok til å vite hvorfor. Så jeg ber deg bare om å ta vare – og sender deg en sang:

      https://m.youtube.com/watch?v=5rOiW_xY-kc

    2. Jobb blei unektelig vrien ramme rundt, for da var det vel enten kollegaer eller en ungeflokk og kollegaer for nært. Føler med deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg