Redd alt er tapt.

Hele Påskefilmen kan være borte.

Jeg har ikke turt å slå på, eller prøve å slå på pc idag. Jeg prøvde to ganger i går, første gangen slo den seg bare av, gikk i svart. Andre gangen jeg prøvde virka det som om jeg skulle få litt liv, helt til det sa PLOPP/POFF fra strøminntaket på pc, da dro jeg ut pluggen både fra pc og vegg.

Nå skal jeg først ta en dag på jobb, ta meg hjem, sette på en maskin med klær og oppvaskmaskin. Så skal jeg ta en vurdering om jeg må ut i kveld å kjøpe meg ny maskin eller om jeg finner ut hva som er feil…redd jeg ryker på en ny maskin 😒

Lag en fin dag i snøværet 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg