Rampenissen ble furt igår!

Du Rampenissen, jeg skjønner at du ble furt i går da du skulle rense vannlåsen i håndvasken. 

Han ble jo så grinete, men det var faktisk ikke greit å bruke tannbørsten min til å rense rørene. Tenk om jeg ikke hadde tatt han på fersken, da hadde jeg brukt den tannbørsten til å pusse tenna mine i går….blæææhhhhh!

Og nå har’n tatt nissen som gissel!!! HALLO!!! Om det er noen du skal ta dette utover så er det meg, ikke nissen.

Og nå kjenner jeg at jeg angrer på det jeg sa…hvor lurt er det å si til Rampenissen at han skal ta hevn sin utover meg?

Skitt…nå er’n borte igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg