Rampenissen, det var skikkelig dårlig gjort!

Jeg har gått hele dagen og glede meg til å se hva jeg skulle få i kalenderen min i kveld. Også hadde jeg glemt hele Rampenissen, og hva jeg sa til han i går. 

Det var jo en skikkelig artig pakke i kalenderen min i kveld. Det var jo Bumblebee øl. Jeg tok opp kalenderen før middag så jeg satte ølen i kjøleskapet så den skulle bli litt kaldere. Jeg spiste middag og gikk i dusjen, kom tilbake til kjøkkenet og kjøleskapet og skulle nyte en Bumblebee øl i sofaen…den var borte!

Og jo da, der satt han veit du, men mys-lys og min øl som jeg hadde gledet meg så veldig til. 

Men det er greit det Rampenisse, jeg kan også finne på rampe streker! Du skal få igjen i morra du!!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg