Øyner et lite håp.

Litt mer optimist nå enn forrige gang.

Nå har jeg tenkt at denne gangen skal jeg bruke DaVinci Resolve til detta prosjektet. Det er nå ikke rare prosjektet, men en liten snutt fra gåturen i går, nå SKAL jeg gjennomføre detta med det programmet.

Jeg har tidligere prøvd å bruke det, men falt tilbake på å bruke Movavi. Movavi er et utrolig lett program å bruke, men det har noen begrensende muligheter, eller hva veit vel jeg, en amatør som fomler i en verden av film redigering.

Men det kommer ikke noe ut idag. Det viste seg at temperaturen ute falt i takt med timene som gikk, det er nå -18’C på utsida vinduet her. Så eftan har gått med på å fyre, lage litt mat for så å måtte legge seg litt nedpå på sofaen. I dag var det helt tomt batteri i denna kroppen da han kom hjem fra jobb. Håper på ei god lading i natt og en friskere, ikke kaldere, start i morra. Det er vel bare knyte næva å gå på.

Mens pastaen kokte tok jeg desserten, det ga en liten oppsving før middag. 

Lag en fortsatt fin kveld og husk å putt en pinne i ovn. 

 

5 kommentarer
    1. Du får det til når du har klødd deg i krøllene lenge nok 🤞. Hvis ikke, gå til plan B: uansett hva spørsmålet er – svaret er sjokolade 😄.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg