Nesten klart til vinter.

Plast, bare panel igjen.

Nå er det nesten så det er klart for vinterlagring, bare panel og døra igjen. Et par-tre timers jobb til her så er det klart for å sette på en liten varme til Harley’n i vinter.

Trudde jeg hadde gjort siste turen for i år.

Men det hadde jeg ikke gjort veit du, siste turen ble nok den jeg gjorde idag. En liten sving på ca 5 mil rundt om Brandval avsluttet sesongen for i år.

Det ble kjørt nesten 12000km i år fordelt på to motorsykler, Honda Varadero 2003 og Harley Davidson Fatboy 1997.

Link til YouTube og noen av turene som ble filmet kan du se her – YouTube. Nå som vinteren kommer blir det nok en og annen skitur på fjellet som kommer på kanalen.

Ettersom natta ikke var på min side i går kommer natta fort i dag. Så sjøl om kvelden ikke er kommet lenger enn til 2100 på kvelden logger jeg av og legger hue på lading…eller utlading?

Søndag i morra. Har en ting på agendaen, vi får se om den blir utført. Det er temperaturen ute som bestemmer om jeg får gjennomført.

God natt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg