Når mørket faller på.

Hvor er vi på døgnet egentlig?

Jeg satt nesten stille idag da, bare nesten, en liten tur ut for å legge isolasjon i døra til mc’n var det hele som skjedde idag. Jo også en liten tur med atv bare for at den skulle få rørt seg litt. Den blir stående så mye stille at hjula på’n blir urunde. Ikke ville den starte når jeg vrei på nøkkelen, det var bare så vidt det dro rundt på starteren. Så da var det på med hjelpestarter, nå står den på lading med vedlikeholds lader.

Men skal si det blir fort mørkt nå. Da jeg dreiv ute begynte liksom skumringen å komme, så jeg gjorde nå det jeg skulle og gikk inn. Fikk nå følelsen av at det var langt på kvelden, men det var det jo ikke, ikke på langt nær. Nei klokka var ikke engang blitt 1600, men fornemmelsen var at det var seint. Nå er pizza’n spist og klesvasken snart ferdig…da får’n sitte og dingle litt med beina. I morra må skoa få seg en tur ut.

Lag en fin lørdag.

3 kommentarer
    1. Dekket bord, levende lys, rotstappe & mandelpotet klar. Pinnekjøttet får en skjerpings i ovnen, skal helle opp en nubbe – og så er maten klar. Orker vel å krabbe bort til sofaen etterpå 😊. Ha en god kveld videre !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg