Når lysta kommer tilbake.

Nå kommer den tilbake.

Nå kommer den tilbake, lysta til å kjøre MC. Når hverdagen ser slik ut som den gjør så kommer lysta tilbake til å kjøre mc. Det er vel bare å spare seg opp en konto med bensin penger, nye dekk og få pakket koffertene til avreise. Nå skal jeg ikke pakke de koffertene alt nå, men Google maps ligger klart på egen fane på pc’n.

Det første som skal gjøres når snøen forsvinner er nye dekk. Her skal det på dekk som er litt mer grus vennlige. GPS’n skal stilles inn på svingete veier og så skal det kjøres.

Første turen jeg ser på er Gudvangen og Viking byen, Stegastein. Derfra veit jeg ikke hvor turen går, men det er jo bare å legge inn et sted på GPS’n og suse videre.

Det ble ikke noe film av KTM’n i høst, jeg fikk den så seint på høsten. Men i år skal GoPro kameraene fram igjen. GoPro kameraene har ligget i veska siden jeg kom igjen fra Kautokeino (filmene ligger her), jeg fikk helt stopp for både filming og redigering etter den turen. Trur det ble for mye på en gang. Det må jeg prøve å få gjort noe med i år. Utfordringen blir vel det at jeg må lære meg redigeringsprogrammet på nytt, det er månedsvis siden jeg brukte det sist. (MC turer kan du se her).

Men jeg har god tid, det er fortsatt vinter så det holder her. Men planlegginga er i gang 👍 Det skal kjøpes telt, og i kofferten skal det vel pakkes knekkebrød og brunost 😂

Ha en fin dag. Det er snart helg og den er fullbooket.

4 kommentarer
    1. Om du skal til Stegastein, så må du snuse på å ta deg tid til å sykle Rallarvegen. Vi sykla fra Haugastøl til Flåm, og det er en ubeskrivelig vakker tur, spekka med historie 😊.

    2. Halve gleden ved turen er planleggingen. Jeg hadde en skikkelig runde for noen år siden, bare jeg og bikkja. Tror det var den beste sommerferien jeg noen gang har hatt. Om en planlegger for impulsivitet så blir det en flott tur. Google mye i forkant for å finne noen bortgjemte perler som er verdt å få med seg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg