Når du ikke er helt klar.

Når du ikke er helt klar for å dra hjem etter jobb.

Idag var jeg ikke klar for å dra rett hjem etter jobb. Det vil si, jeg var hjemom, det var ikke helt greit, så da var det bare å få på seg mc klær, sette seg over Ultra’n og gjøre seg en tur.

Hvorfor ikke Holmenkollen og ta et bilde? 

Jo så da ble gps’n stilt inn på Holmenkollen, og et par sanger på Spotify så var jeg der. Bilde ble tatt, jeg snudde nesa hjemover. Slik ble det en fin tur på fredags ettermiddagen. I kveld kunne jeg kjørt hele natta, men er nå hjemme igjen til middagen og en kald Mariestad.

I morra er det låve fest. Litt ledig på dagen, men det spørs nok ikke om det blir en tur på Ultra’n da 😉

 

En god kveld til alle. 

2 kommentarer
    1. Der kan du se – blitt kjøring på deg i den augusten du liksom ikke liker 👍.

      Kroer meg videre foran bålpanna jeg 😉.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg