Altså, nå skal du høre.

Fra tjo-hiaa til fottur langt oppi i Liaaa…

Ja nå ble det jo litt seint i går, jeg lurer på om det var på grensa til morran eller natta? Ikke var kvaliteten på søvn noe å skrive hjem om heller. Så den planlagte 6 torps runden idag var jeg nesten sikker på skulle gå rett vest, ikke kunne Hyacinth hente meg heller så jeg tenkte det blir å planke seg ut på sofaen…så herlig, tenkte jeg mens jeg sto på badet og pusset tenna.

Så kommer det en sms, OG Messenger melding, bare for å være sikker på at jeg har fått meldinga liksom. 

-Kommer og henter deg 1045.

Ahhhh var den første tanken min, der gikk den planke stillingen i sofaen fløyten  🙈 

-Oki, du får med deg en litt sliten en på tur idag, svarer jeg.

På sms nå, ihvertfall på iPhone, så kan man nå da svare eller reagere på meldinger med samme type emoji, tegn eller hva det kalles , som på Messenger. Svaret jeg fikk på mobilen var “Ingeborg har svart med LATTER på meldingen din”.

Sjøl veit jeg ikke om jeg skal le eller grine, jeg veit hvordan den 6 torp runden starter, jævlig bratt!!! Men jeg er klar. Sekken er pakket med kaffe, mat, snacks og ekstra klær.

Vi ses vel etterpå håper jeg, blir det seint så ligger jeg vel på et torp oppi der og hiver etter pusten 😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg