Nå må jeg se å bli ferdig!

Nå er det gått langt over normalen.

Så treg har jeg vel aldri vært med å få redigert en video. Men i dag skal det vel ikke være umulig å få ut Karmen Kynna turen. Det bruker ikke å ta så lang tid å gjøre en video, men i det siste har jeg knapt vært bortom pc’n, det er liksom ikke tid til det.

Idag fant jeg litt tid, sjøl om klokka nesten ble 10 føre jeg var ute av senga, fælt til soving denna helga, men det har vel vært nødvendig da. Vi får se på det som ei opplading til ferien, den skal ikke soves bort. Håpet er både å få gått fine turer, kjørt mange fine mil og innimellom skvulpe i seg en øl og et glass rødt mellom slaga 😉

Lite fortellinger fra Galdhøpiggen har det også blitt. Men lag en fin dag da, sola skinner og kaffen smakte veldig godt i koppen fra toppen av Galdhøpiggen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg