Nå begynner det å bli ugreit!

Hvor vanskelig kan det være?

Frokosten er inntatt, jeg er klar for å gjøre en innsats på Harley’n i dag. Jeg var borte hos en klubb kompis og fikk låne et verktøy som hadde blitt brukt til å ta ut hjullager, jeg hadde store forhåpninger om at det nå skulle løse seg, jeg kunne reise på TESS og høre om de hadde lager i samme dimensjon.

Så viser det seg at den bolten jeg har lånt, som jeg skulle knakke ut det gamle lageret med, ikke passer i mitt lager. Så da var jeg tilbake til start! Så nå har jeg gitt opp litt, det viser seg å være veldig vanskelig å bo på Østlandet og eie motorsykkel med behov for hjelp.

Tok en biltur.

Med litt håpløse tanker gjorde jeg meg en sving til Sverige med Peugeot’n. Den viser seg å være et godt alternativ til bil nå med så høye drivstoffpriser. Forbruket var på 0,36L på turen.

Joggetur og en ølboks til kvelds.

Det ble en tangering av bestetid på turen min til Varden idag. Jeg klarer å ta meg opp på 25min. Men jeg SKAL klare det på mindre enn det, det ligger i hue alt sammen. Det er mer å gi, men da må du ha med deg hue, jeg er ikke helt der ennå, men snart…

Ønsker alle en fin kveld. Her blir det IPA Mango og Stranger Things på Netflix.

4 kommentarer
    1. Vær grei mot deg sjøl og kjenn litt etter, da. Vi lærer vel, gjør vi ikke 😉? Kanskje klarer du faktisk bedre å pushe litt til om du fokuserer på hva som skjer i kroppen fremfor tida? Devil’s in the details 😉

      https://keb.blogg.no/2021/09

      Lykke til med verktøyjakta!

        1. Det må du kanskje, men hva om du bruker teip eller en ortose for å vri bevissthet/underbevissthet vekk fra tanken om overtråkk ? Skal ikke se bort fra at det kan frigjøre noe som hjelper deg til å løpe mer uanstrengt 😉.

          Målet når du nok, du er jo allerede på tid fra ifjor måneder føre 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg