Kan det være lys i tunnelen?

Noe kom da ut.

Det blir ikke ro i sjelen når man går og gnur på noe, så her måtte jeg bare prøve en liten ting til. Og veit du hva? Det kom et lager ut, ihvertfall deler av ett. Så får vi nå se da om det blir orden på denna gamle Harley’n borti vognskjulet her 😉

Etter kveldens klubbmøte med årets klubbtur på agendaen kjenner jeg veldig på at det er ugreit å ha en sykkel som står på grunn av et simpelt hjullager. Men det ser ut til at det allerede i morra kan være klart. Jeg krysser finga for det.

Litt klarte jeg å nyte sola idag.

Mens jeg satt og tenkte på hva jeg skulle bruke for å klinke ut det lageret klarte jeg å sitte såpass stille på verandaen at jeg fikk i meg en kopp kaffe og noen Bixit kjeks.

Endelig klar med filmen fra Karmen Kynna.

Det ble endelig en ferdigstilling på den turen til Karmen Kynna. Ta en titt, jeg legger inn årene for i kveld og lader til ei ny uke.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg