Nå går det unna her.

Det kunne vært greit med en tom dag.

Nå går det unna her. Det er ikke bare fjellturer som skal gås, topper som skal bestiges, høres ut som om jeg har vært på mange, men neida. Men føre jeg dro til fjells så gikk hjullageret på Harley’n, verktøy til å få ute det, det tok noen dager før jeg klarte å spore opp et slikt. Men det har jeg i hus nå så det skal prøves i dag, etter løpeturen.

Men så klarte jeg jo også å prestere å bytte bil midt oppi alt detta. Nå ble det Peugeot 508 1.6e-hdi med emg girkasse.

Jo så det går unna her, motorsykkel har jeg ikke kjørt på over ei uke, trur jeg, pc’n hadde ikke vært åpnet på tre dager og filmen som jeg skulle ha gjort ferdig er bare så vidt påbegynt.

Men jeg får vel prøve å komme meg rundt så jeg kan nullstille prosjekter og konsentrere meg om andre ting, føler jeg ligger litt bakpå nå, både med ro og punkter på agendaen…det er aldri greit med ting som “skulle har vært gjort”. Det er bedre se frem til ting som skal gjøres.

Lag jeg fin kveld. Her skal løpe skoa på.

 

2 kommentarer
    1. Grattis med ny bil! Får håpe den blir like bra på vintervei som XC70’n, da.

      For øvrig titter jeg ned på tatoveringen jeg har på armen – en liten påminner om nødvendigheten (for meg) av et liv i balanse 😉.

      Har du det bra, så kos deg med aktivitetene fremfor å tenke på «skulle vært gjort». Ha god løpetur (hvor er det blitt av to-hjulingen uten motor 🤔?), og en fin kveld 🙂.

      1. Takk takk. Jeg trur nok det at jeg må tenke meg litt om føre jeg legger ut på noen skogsveier nå 😉

        Et liv i balanse, der har ikke jeg helt kommet i mål ennå, men jeg jobber med saken 😉

        den tohjulingen uten motor står i garasjen, men det er mer moro å løpe, så den blir litt glemt 😉

        Lag en god kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg